Termin: 18.09.2020 r., godz. 10.00,
Trasa rajdu: Serock, start - Plaża Miejska, brzeg Zalewu Zegrzyńskiego, Jadwisin, Zegrze CSŁiI - meta.
- UCZESTNICY
- Współzawodnictwo drużynowe: 3 osoby: kapitan i 2 członków.
- Swobodny przemarsz: bez ograniczeń (osobom niepełnoletnim muszą towarzyszyć dorośli)
- Współzawodnictwo będzie uzależnione od obostrzeń i wytycznych względem COVID
Kategorie (dotyczy tylko współzawodnictwa drużynowego)
1) kategoria – uczniowie Szkół Podstawowych
- drużyny Szkoły Podstawowej w Zegrzu
- drużyny Szkoły Podstawowej w Serocku
- drużyny Szkoły Podstawowej w Woli Kiełpińskiej
- drużyny Szkoły Podstawowej w Jadwisinie
Drużynom uczniowskim towarzyszą opiekunowie (nie wchodzą w skład drużyn).
2) kategoria – uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej” –
- drużyny z Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Serocku
3) kategoria – „open”
- rodziny, przyjaciele, znajomi (przynajmniej jedna osoba dorosła
– kapitan drużyny)
4) kategoria – „seniorzy”
- osoby powyżej 60. roku życia
5) kategoria – „służby mundurowe”
- drużyny z formacji mundurowych
Kapitan drużyny (jeden z członków) musi posiadać telefon komórkowy.
6) w kategorii „swobodny przemarsz” bez nagród, udział 1 osoby
- ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W RAJDZIE
Zgłoszenie uczestnictwa w rajdzie:
przez stronę www.strefazajec.pl
lub
(na odpowiednim formularzu – do pobrania) powinno zostać dostarczone osobiście, wpłynąć pocztą, faksem lub mailem
do dnia 14.09.2021 r. na adres:
Serockie Inwestycje Samorządowe, ul. Pułtuska 47, 05-140 Serock, biuro@sis.serock.pl