Główna treść strony Aktualności do 2017 roku

Relacja z pobytu grupy z Dzierżoniowa w naszej gminie !

W dniach od 27 czerwca do 3 lipca w Ośrodku Wypoczynku Letniego w Jadwisinie, gościliśmy grupę z Dzierżoniowa. Grupa dzieci i młodzieży z Dolnego Śląska przebywała u nas w nagrodę za dobre wyniki w nauce. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Serocku przygotował dla grupy z Dzierżoniowa interesujący program pobytu.

We wtorek, nasi goście odwiedzili zastępcę burmistrza Miasta i Gminy Serock, Pana Józefa Zająca, który w ciekawy sposób scharakteryzował gminę, jak również opowiedział o historii naszego miasta. Następnie grupa została oprowadzona ulicami miasta. Dzieci zobaczył m.in kościół w Serocku oraz gród Barbarka. Po południu cała grupa wyjechała do Aquaparku w hotelu "Warszawianka".

W środę, po śniadaniu goście z Dzierżoniowa zobaczyli Wąwóz oraz ruiny dworku Szaniawskich, przy okazji obejrzeliśmy także ośrodek "Mila". Po południu wyruszyliśmy do Warszawy, gdzie spędziliśmy czas w muzeum Łazienek Królewskich oraz w planetarium Centrum Nauki Kopernik.

W czwartek ponownie wyruszyliśmy do Warszawy. Tym razem grupa z Dzierżoniowa została oprowadzona ulicami Starego Miasta przez przewodnika, a następnie ruszyliśmy do Muzeum Powstania Warszawskiego. W międzyczasie byliśmy także w Muzeum Więzienia Pawiak. Po pełnym wrażeń dniu wróciliśmy do Jadwisina.

Również piątek był bardzo aktywnym dniem. Wyjechaliśmy do warszawskiego Zoo, spędziliśmy czas wolny na "Starówce" oraz zobaczyliśmy multimedialny pokaz fontanny.

W sobotę dzieci z Dzierżoniowa spędziły czas aktywnie wypoczywając. Najpierw bawiliśmy się w Skubiance w paitball, a następnie zorganizowaliśmy naszym gościom pyszną kolację grillową oraz dyskotekę na zakończenie pobytu.

W niedzielę rano pożegnaliśmy naszych sympatycznych gości, którzy miejmy nadzieję, będą pozytywnie wspominać pobyt w naszej gminie.

Chcielibyśmy podziękować wszystkim osobom zaangażowanym w pomoc przy organizacji pobytu grupy z Dzierżoniowa, zwłaszcza kucharkom, które zapewniały zawsze smaczny i zdrowy posiłek naszym gościom.

Z niecierpliwością oczekujemy na przybycie naszej kolejnej grupy - tym razem będziemy gościć grupę piłkarską z Dzierżoniowa !